onsdag 17 april 2013

gomorron

onsdag är här o jag vaknade 05.20 ...ett tag före alarmet precis som jag trodde...hmm....vaknat med huvudvärk. jag biter i hop o kämpar.
idag jobbar jag 8-12 ,sen i eftermiddag kl 14.30 har jag en tid hos frissan ,nu ska jag bli fin i håret =)... vad mer jag ska göra denna dag vet jag inte ,hoppas nåt kul händer.=)......
TUSEN TACK bästaste vännen ,det är mer än 24 timmar sen =( ,timmarna har rusat i väg sen i söndagskväll , måste ses snart ....jag har drömt och sovit oroligt  i natt och när jag slog upp ögonen försökte jag komma i håg allt jag drömt.....=)en öde ö.....mysigt o skönt det skulle vara eller hur? =)
hoppas du sovit gott o drömt sött.=)
sitter här med första kopp morgonkaffe o tvn surrar.oscar sover o roger har farit på jobbet.
nu ska här drickas lite kaffe och sen göra mig i ordning för arbetsdagen.....hej så länge

Inga kommentarer: