måndag 29 april 2013

lite av varje

en skön avkopplande morgon =) fler såna morgnar vill jag definitivt ha. =)  sen var det dax att springa ner på jobbet och göra lite nytta. jag började på en gång med att sätta mig framför datorn ,några ordrar att göra i ordning för att skickas i väg , mailat kunder ,pratat i telefon med kunder mm....timmarna har tickat i väg och när jag hade full dag så gick jag förbi affären för att handla till dagens middag o sen hem.
idag har jag varit trött ,lite disträ ,undrar vad det kan bero på?.....medan jag jobbade framför datorn så pratade jag med en god vän som befinner sig på vägarna ,kör försiktigt o sköt om dig vännen.
när jag kom hem strax efter kl 13.30 så tog jag en dusch i hopp om att bli lite piggare....men icke blev jag det.....
efter duschen så ställde jag mig vid spisen och började med maten som idag blev köttfärsbiffar(hemgjorda) och mjölkstuvade makaroner.nu har jag ätit och placerat mig här i soffan med datorn i knät och mitt internet funkar ...det har varit si o så med internet under dagen kan det bero på det trista vädret som är ute. pissväder ,regnigt  o småkallt...brrr.....
jag som hade behövt ut o röra på mig ,känner mig rastlös så ini h-vete trots att jag är så trött att jag orkar knappt stå på benen.....
hej så länge

Inga kommentarer: