söndag 21 april 2013

dag /eftermiddag

idag har jag pysslat o grejjat lite. tog en prommis ut en sväng varmt o skönt ute. efter dte så gick jag hem o började laga mat. idag hade jag bestämt mig för att laga mat av det som fanns hemma =)
först kokade jag en risgrynsgröt och medan den blev klar i ugnen så gräddade jag plättar och när jag gjort det och väntade att gröten skulle bli klar så gjorde jag en pastagratäng ala annelie. sen tog jag ut gröten och in med gratängen i ugnen.....det blev tre maträtter i dag ,bara sådär.....=)....hoppas nåt ska duga åt de andra när de kommen hem o äter nångång i dag/kväll.....
medan jag lagat mat o grejjat har jag tvättat kläder o sånt. sen blev det en liten stunds vila innan jag tog en prommis till. fortfarande varmt o skönt ute.
ingen rast ingen ro ,vill hela tiden vara sysselsatt för jag har så lätt att bli rastlös o uttråkad.....
nu är jag åter hemma och funderar......vad ska jag nu hitta på ?..... kan fort bli en till  prommis lite senare.... =) det är bra att motionera =)......
har pratat med en god vän och jag blev gratulerad på min namnsdag idag =)...., tänk det hade jag missat. tack vännen för att du tänker på mig ,kram...=)
nu ska jag hänga lite tvätt.....hej hej

Inga kommentarer: