fredag 19 april 2013

let's dance

tidigare ikväll gick jag ut en sväng på byn och in på affären.
kom hem och då var de andra påväg bort. alltså en ensam kväll hemma. jag har pysslat o grejjat o framför allt sett fredagkvällens nöjesprogram let's dance =)....så jäkla kul att se ,tänk om man kunde dansa så skulle inte ha nåt emot att lära mig.
dansa kan jag de vanliga danserna ,men jag skulle vilja dansa salsa ,bugga för hur kul är inte det ?....gillar bugg för det är fart o fläkt...=)....dansa det är motion det....=).....
nåja dem kom hem för att käka o ett tag senare for dem ut en sväng och dem blev borta ganska länge o har nyss kommit hem. nu är det surrigt.
jag sitter vid datorn o funderar ,tror jag ska bädda ner mig om en stund o försöka sova. hoppas sova bättre än jag gjort de sista nätterna. jag behöver vara pigg o utvilad i morgon.....=).....
sov gott o dröm sött .....

Inga kommentarer: