torsdag 18 april 2013

hockey kväll , regn o prommis

jag klädde på och gick i väg i regnet för att kolla hockey.
såg en god vän  så jag stannade till en stund och sen gick jag vidare. kul att nångång få se dig vännen min  =).
vilken besvikelse matchen i kväll var ....luleå blev tvåa i slutspelet ändå inte så dåligt men det hade givetvis varit kanoners med guld.
nåja regnet hade minskat o jag tog en prommis hem ,då jag kommit en bit på vägen så ringde en god vän som var ute o körde och jag fick lift hem =)....min diamant ,du är bäst vännen.=)....längtar tills vi har tid att surra meeer. hör av dig när helst du vill på dygnet ....=)....
när jag kom hem så kokade jag en kopp kaffe o har precis ätit två mackor. här är det lugnt de andra har precis bäddat ner sig.och här sitter jag framför datorn och endast tvn som surrar.
i morgon jobbar jag tidigt kl 08.00-12.00 sen har jag helg. =).....
kan tro  att oscar blir hemma i morgon oxå hans utslag som han haft tidigare i veckan på kroppen har kommit tillbaka. såna där feberutslag som kan komma med feber. ser likadant ut som då han fått i sig nåt han inte tål.
måste kolla om jag vunnit på keno i kväll ,men snart ska jag bädda ner mig o drömma mig bort från alla bekymmer som tynger mig......hoppas och tror att allt ska ordna sig o bli bra till slut......
sov gott o dröm sött för det ska jag göra.....

Inga kommentarer: