lördag 20 april 2013

fiske ,en trevlig dag

for i väg på pimpeltävlingen att köra dit tog drygt en timme (abborrträsk). köpte startkort o hann springa på toa o förbereda inför fisket.
blåsigt väder idag ,tur att solen kom fram lite då o då. jag var ganska frusen när vi kom från isen. sen var det prisutdelning  i folkets hus i abborrträsk.
jag fick ingen fisk men de andra fick några små stackare. roger var den enda av oss som fick en större som han vägde in o fick ett litet pris för.
dagen har ändå varit bra och trevlig.
när vi kom hem vid 16.30  ställde jag mig i duschen ,skönt att duscha av sig o tvätta håret. medan jag klädde mig så kom en god vän förbi ,så det blev kaffesurr ,en mycket trevlig stund. =)....tack för titten kom förbi snart igen vännen =).....roger o pojkarna är i garaget. det är översvämning där uppe och när jag pratade med anton för en stund sen så kom dem för att fixa till det.
jag är ensam hemma en lördagkväll och jag har diskat undan och därefter satte jag mig här i soffan meda datorn i knät. känner mig så trött o slö orkar nog inte göra så mycket i kväll ,men nog skulle jag vilja att det händer nåt roligt för rastlös är jag fastän jag är trött o slö =)......
en sak jag måste göra det är att hä mig ut på byn i kväll för att köpa snus.
men nu blir det slöa en stund .....hej så länge

Inga kommentarer: