tisdag 23 april 2013

morgon

jaha...då var det morgon igen. vaknade 05.30 sååå mega trött låg kvar under täcket några minuter sen klev jag upp. la mig under täcket strax före kl 23snurrade o vred på mig i timmar innan jag somnade. har sån hemsk värk.....gaaahhhh.....men jag letar fram ett leende o klistrar på mig det o gör det jag ska .....le och var glad så går allt lättare =).......
inte sådär jättevarmt på morgon ,ser tv 4 vädret och det ser inte lovande ut på väderkartan idag , nederbörd och så...hmm.....nåja jag är tyvärr inte gjord av socker så risken att jag smälter bort är obefintlig ...
dricker mitt morgonkaffe ,gott. sen ska jag göra mig klar för en arbetsdag som startar kl 08.00.
vad jag ska göra sen vet jag inte...hoppas dagen för med sig nåt kul ,innehållsrikt =).....
hej hej.....

Inga kommentarer: