söndag 21 april 2013

prommis ,spårlöst o telefon

var hemma o slöade ett tag och när klockan var strax efter kl 19 så tog jag en prommis till mammas grav. mina tankar har varit hos henne mer extra mycket ,ett halvår har passerat sen hon lämnade oss.
det har varit och är  fortfarande jobbigt utan lilla mor. önskar jag kunde vara hos henne. en dag kommer vi att återse varandra det är jag säker på....var gång jag tänker på lilla mor så kommer tårarna. har så mycket jag skulle vilja berätta för henne.....
efter besöket på graven så gick jag hem o placerade mig framför tvn. sen tog jag en dusch o tillbaka till tvn för att se spårlöst på tv7 som ikväll handlade om en tjej som letade sin mamma i polen.
en god vän ringde ,det blev surr en lång stund i telefonen , alltid trevligt att höra av dig vännen =)....
efter samtalet for jag ut en sväng och kom hem igen för ett tag sen. här är det tyst de andra har lagt sig.
snart är det även läggdax för mig . behöver sova o drömma sött. börjar tidigt i morgon ,jobbar 08.00-12.00.
sov så gott o dröm sött kram

Inga kommentarer: