onsdag 24 april 2013

Jobb fix o trix

Kom hem och jag pratade i telefon. När Oscar ett tag senare kom hem så upptäckte han att vi inte hade nåt internet .....gaaahhh ....morr . Hmm.... Ringa ,fixa o trixa ut på byn och ett tag senare hemma igen fortfarande inget internet.....det ska banne mig funka ju.
Nåja tur att jag har surfplattan.
Dagen i dag har väl varit bra jobbat i butiken och haft diverse arbetsuppgifter.
Skönt då det var full dag och jag kunde gå hem.
Vet inte riktigt vad som är fel...känner att nåt inte är som det ska i kroppen. Ingen matlust ,orkeslös livslusten håller på att rinna bort och jag har både huvudvärk och den vanliga värken...vad är galet? Vad fattas mig ?
Nu har det börjat regna , tur jag hann hem före regnet kom.:)
Som vanligt är jag ensam hemma. Oscar for ut för ett tag sen. Vad ska jag göra ikväll då? Måste grubbla , nåt vill jag ju göra fastän jag inte har så mycket ork.
Jag klistrar på mig ett leende och låtsas att allt e bra :)......
Jag håller tummarna att internet ska börja fungera snart för hur ska jag annars klara mig? :)
Hejhopp ha det bäst ....

Inga kommentarer: