tisdag 16 april 2013

hockey kväll på tv

ja det blev en hockeykväll framför tvn =). gick till en jobbarkompis och vi har sett hockey och surrat en hel del oxå =).....trevligt. hockeymatchen var spännande tills skellefteå gjorde sitt andra mål. matchen slutade 2-1 till skellefteå =(.....nu är det tungt för luleå =(......inte kul alls.
tog en prommis hem efter matchen ,anton ringde o sökte mig han ville då ha hjälp med att beställa däck....så nu är det gjort ,"fixarmamma" som jag är.....=).....
nu kanske jag får sitta ner en stund framför datorn  innan det är läggdax.
i morgon jobbar jag tidigt kl 8-12. alarmet startar 05.45 ,tror säkerligen att jag vaknar före alarmet som jag oftast gör.
oscar har lagt sig ,fortfarande febrig o ont i halsen så han blir hemma i morgon oxå.
funderar på att dricka en kopp kaffe o sen bara slappa några minuter.
säger sov gott o dröm sött kram kram

Inga kommentarer: