måndag 29 april 2013

svammel

har mest svamlat ,pratat lite i telefon =)....
åååhhh jag fick höra att några jag känner ska upp till fjällen om några dagar...tydligen ska det vara kvar en del snö där uppe. tänk va härligt lugnt o skönt att bara dra upp till obygden o bara vara ute o sola  o samla krafterna inför det som komma skall , det hade jag nog behövt , tänk att bara så där dra i väg ett par dagar eller så....
jag ahr precis kommit hem från en sväng på cykeln o gjort ett uppdrag jag blev ombedd att göra. hmm....jag duger bra ibland då jag gör som jag blir tillsagd att göra , ska det vara så?.......
känns faktiskt kallt ute inte som att  våren är påväg i alla fall.
det är ingenting fel på förändring bara den går i rätt riktning....
hmm...vad ska jag nu göra?.....hej hej

Inga kommentarer: