onsdag 24 april 2013

Frustrerande heter det...

Nu är jag tillbaka vid plattan.... Undrar om jag ska måsta vänja mig vid den här ....
När jag tänker på att jag inte har nåt fungerande internet blir jag sååå .... frustrerande heter känslan. ....men jag biter ihop och försöker intala mig att det är bara världsliga saker...
Nog finns det annat att lägga sina känslor på.....:).....
Uttråkad vad ska jag göra nu då?..... Kan tänka mig att hä mig ut på en kvällsprommis  senare. eller nå , mitt mål är att göra nåt kul :)......
Skulle behöva försöka få i mig nåt men har ingen direkt matlust...jag dricker väl en kopp kaffe och lägger in en snus:)......
Lottot är inlämnat , det skulle inte va helt fel om jag fick vinna en peng.....det kommer bli en dyr tid framöver  varenda krona lär behövas....:)
Jag undrar när allt ska vända.....

Inga kommentarer: