torsdag 18 april 2013

efter jobb

sprang i väg ner på jobbet =) full fart mina timmar mestadels framför datorn ,packat ordrar och grejjat . när klockan var ganska precis 12 drog jag i väg hem till oscar. kom in genom dörren in på toan och sen ställde jag mig i duschen ,det gäller att forcera inte stanna av då det är saker som ska göras.
efter duschen ,ställde jag mig vid spisen för att koka mannagrynsgröt som oscar  ville ha ,han var ju hungrig.....
medan gröten kokade på spisen så diskade jag undan o plockade....själv har jag precis käkat en parisare medan jag har plockat o grejjat. ingen rast ingen ro här inte......
nu först har jag satt mig ner i soffan med datorn i knät...puh.....några minuters paus sen ska tvätten hängas och sen har jag tänkt springa ut på byn o göra ärrenden.
nu ska jag koka en kopp kaffe .....är tillbaka senare igen....hej å hå.......

Inga kommentarer: