måndag 22 april 2013

kvällen

har passerat och snart är det dax förmig att sov o drömma sött. men först ett inlägg.
kom hem för ett tag sen från en kvällsprommis med musik i lurarna gick jag en ganska lång runda. lite blåsigt men jag lyckades hålla mig på marknivå ,det kom ingen vindpust o svepte med mig med vinden....=)....å då får jag väl vara nöjd =).....
tack för ditt samtal vännen ,alltid gott att höra av dig =).....å jag som hade planerat att bädda ner mig men klockan 23 börjar strömstedt på tv4 och jag skulle så gärna vilja se det ,orkar jag verkligen se det ?...i morgon är det jobb tidigt ,alarmet startar 05.45.....jaja en stund kanske jag orkar se eller så inte......gääääsp.....
låt natten som kommer ge dig ro och vila. imorgon är en ny dag.....
sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: