måndag 15 april 2013

det är tyst

kommit hem från jobbet o tagit mig en dusch. har ätit macka o druckit kaffe. oscar är fortfarande krasslig o febrig. han ligger i sängen.
det är så tyst här ,tråkigt =( telefonen har varit  ovanligt tyst denna dag , tråkigt =(......känner mig en aning "surrelig".....men då får jag surra här i stället=).... jag inte fått nå kommentarer så jag surrar väl ändå =).....
känner mig lite trött men rastlös ,vill hitta på nåt att göra......undrar om jag sen i eftermiddag ska ta en prommis bara för att ha nåt att göra en stund......
idag har jag mest suttit o arbetat vid datorn ,har varit effektiv o hunnit med en hel del. känns bra.
hmm...men vad ska jag nu surra om... tror jag avslutar mitt inlägg o vilar en stund o kommer tillbaka sen igen.....hej hej

Inga kommentarer: