torsdag 16 augusti 2012

varm o solig eftermiddag o kväll

var uttråkad o rastlös på eftermiddagen ,eftersom det var så varmt soligt o härligt ute så passade jag på att ta en långprommis o sen hem för att ta en dusch ,böt om och otroligt  rastlös som jag var så for jag i väg ut en sväng för att han nåt att göra.
jag hamnade på jobbet när jag ändå var i närheten så jag var in o surrade bort en stund innan jag åter igen gick hem. =).....
roger kom hem ,var hemma en stund sen drog han i väg upp till garaget ,kvar hemma var jag. pratade en lång stund med en god vän ( alltid lika gott att höra av dig),  sen  slöade jag i soffan o såg tv. först visades vad blir det för mat o när klockan slog 20.00 så började nästa program på samma kanal tv4 ,sommar med ernst.
roger kom hem en sväng för att några minuter senare åka i väg o hämta oscar som varit i en kompis stugan sen i eftermiddag några mil bort. dem ringde för några minuter sen o då var dem påväg hem. jag har haft en lugn ,skön o avkopplande kväll hemma ,såna här kvällar är bara bäst.....=).....
känner mig  trött o har tänkt bädda ner mig om ett tag o jag kommer sova gott det är jag säker på.=)....i morgon är en ny dag med nya utmaningar.....sov så himla gott .....

Inga kommentarer: