måndag 13 augusti 2012

prommis o tv

....tog en långprommis ( prommis nr 2 idag) ,skönt och  avkopplande att röra på sig , lyssna på musik i lurarna o samla tankarna.väl hemma  igen så har jag uträttat diverse hushållssysslor o slöat. har sett tv o hängt framför datorn mellan varven.....
just nu lyssnar jag på tv4 nyheterna o sen börjar wallander ,hemligheten om. eftersom jag missat första halvtimmen av filmen så vet jag inte om jag orkar se resterande av filmen. jag har ju min bok o nån tidning att läsa ,jag känner mig trött o det skulle inte va så dumt att bädda ner sig tidigt nån kväll....
i morgon tisdag då börjar jag senare , blir  att jag springer ner på jobbet runt 09.00 o jobbar mina timmar. skönt att ha morgonen ledig. jag kliver upp som vanligt runt 06.00 skulle jag tro.=).
följ ditt hjärta men ta din hjärna med dig......
säger nu sov så gott dröm sött /tingeling


Inga kommentarer: