fredag 17 augusti 2012

hade inte tänkt...

sätta mig vid datorn nåt i kväll ,men dragningskraften till datorn är för stor att avstå. =).....kom hem för en stund sen från bröllopet mellan min lillasyster o hennes jonas. vi blev bjudna på mat o dryck. förrätt : renmousse på ett runt tunnbröd o sallad ,huvudrätt: oxfile ,potatisgratäng ,sås o sallad o efterrätt: tårta o kaffe. god mat. trots att vi inte kände många så gick det ändå bra att tillbringa kvällen där. MEN HERREGUD SÅ SKÖNT ATT VARA HEMMA =)...
har druckit lite under kvällen ,dansat lite ,men efter som jag har värk o är trött så har jag inte varit på bästa humör.......men gjort så gott jag kunnat.
kort av brudparet kommer jag att lägga in här men inte just nu ,inte i kväll.....
bästa vännen har agerat chaufför och hämtat oss ,tack du är guld värd puss på dig......
kvällen avslutades helt underbart o jag kan nu  sova gott.....
nu efterlyser jag kommentarer ,det skulle glädja mig att få några lite nu o då......
dax att jag bäddar ner mig sov så gott .../tingeling


Inga kommentarer: