fredag 10 augusti 2012

fredag förmiddag

och jag är tillbaka. haft en bra morgon ,slappat o myst. bestämde mig för att göra lite nytta så jag tog tag i disken ,plockat lite o har precis kommit ut från duschen. klädd o ganska klar för dagen ,än är det några timmar kvar innan jag ska vara på jobbet. vad ska jag göra nu då?......
oscar sover ännu fastän jag varit i gång o röjt i köket......tror jag väcker han om han inte vaknat runt 12 .....
eftersom jag varit uppe tidigt som vanligt och varit i gång så är jag nu trött ,kanske skulle ta en "powernap" =)......
tack för din kommentar anonym ,alltid kul att få ,lämna gärna fler =)....tänker på dig min vän o hoppas du får en fin dag......
ser ut att bli en fin dag vädermässigt och då blir det att klä sig lite somrigt =)......
i morgon har jag en ledig dag men sen jobbar jag sön-tors innan jag blir ledig nästa gång.....hoppas då på finväder...=).........
nu ska jag slappa lite......

Inga kommentarer: