fredag 24 augusti 2012

tom

känner mig tom ,hur ska jag förklara hmm......för att precisera känlan mera exakt om hur det känns ....
jag kan ju börja med att säga en annan känsla jag känt lääänge nu o det är LESS ,inget känns längre sådär våldsamt kuligt längre. det är ju klart en o annan ljusglimt finns det ju än ,men inte är det många det måste ju erkännas.
tom det är väl som att jag inte har så mycket  ork o lust till att göra så mycket mina batterier är tomma behöver laddas upp inför kommande utmaningar.
jag har jobbat klart för den här dagen o nu har jag en dag ledigt ,känns bra.nu ska jag bara hitta på nåt att göra som dessutom är roligt eller  ska jag bara ta dagen som den kommer ?......ja ja nu ska jag slappa o fundera över livet i helhet......
dröm om morgondagen
minns gårdagen
lev idag....

Inga kommentarer: