onsdag 22 augusti 2012

massage ,middag o främmande

...sprang i väg på massage. gick hem o ställde mig vid spisen oscar hade beställt pasta carbonara o så fick det bli. själv åt jag annan middag en skål med fil o flingor o en korvsnärt =).....
efter jag duschat av mig så blev det vila. det regnade då fortfarande så inte blev det nån långprommis. strax före 18.30 fick jag främmande ,mina gullungar anton o hanna har varit här ett par timmar i kväll o jag har fått rå om dem ,oscar har oxå varit hemma nån timme.
upptäckte att jag hade nästintill slut loka hemma så jag ,hanna o oscar for ut på affären (inget regn då) medan anton satt hemma vid datorn. roger uppe i garaget.
när klockan började närma sig kl 21 så hade roger kommit hem o anton o hanna for ,dem skulle stanna förbi garaget på hemvägen.
har sett lite av dallas sista avsnittet den här veckan. nu käkar jag nån skorpa innan jag sen bäddar ner mig o jag hoppas då kunna somna o sova i natt. värken gör sig påmind hela tiden och hela tiden så försöker jag koppla bort att jag har värk med att tänka fina ,positiva tankar......
kenot måste jag kolla ,tänk om jag vunnit i kväll det skulle jag då behöva få göra......=)......sov så himla gott dröm sött /ting

Inga kommentarer: