måndag 6 augusti 2012

slappa ,diverse sysslor o jobb

måndagmorgon ny vecka och jag sitter här med en kopp kaffe och knapprar på tangenterna ,vaknade o klev upp vid 06.15 innan alarmet startade ...hmm....det är omöjligt att kunna sova. höll aldrig på att kunna somna låg o vred mig o sneglade på klockan fram mot småtimmarna innan jag till slut somnade.......
en mulen morgon få se om solen kommer att visa sig under dagen. idag jobbar jag 13.30- 17.30 i reabutiken. vad skulle jag ha hittat på fram till det är dax att gå i väg på jobbet ?...hmm.....slappa ,ta en dusch ,diska o plocka .....de två sistnämda lät inte så givande aktiviteter men tyvärr nödvändiga att uträtta.
här är det lugnt o tyst ,oscar sover ,roger har farit i väg på jobbet o jag lyssnar på tvn surr.
lämna gärna kommentarer för det gör mig glad =)....hej så länge....

Inga kommentarer: