torsdag 2 augusti 2012

jobb , jäkt o annat

for i väg en stund tidigare hade inget annat att göra hemma. när jag stängde affären 17.30 och var klar så kunde jag gå hem. skönt att få en vilopaus efter ett par timmar springande runt o surrat.
tog en dusch o sen slappade jag i soffan o slumrade en stund.
när jag sen öppnade ögonen så var klockan strax efter halv åtta ,jag låg kvar slö som jag var och kl 20 började sommar med ernst som jag till en början såg innan det var dax att dra i väg ut en sväng.....
kom hem en stund senare o satte mig vid datorn o här sitter jag än en timme senare.=).....
jag har tidigare skaffat skype ,men inte provat prata via skype förrän nu i kväll .....=)...det var riktigt kuligt o man sparar pengar eftersom det inte kostar nån minuttaxa , det enda som kostar är tiden jag sitter vid datorn o "skypar".
har väntat regn o oväder hela dagen ,men tack o lov än hyffsat väder. resten av kvällen tillbringar jag nog hemma vid datorn o tvn........fast egentligen skulle jag behövt ut o röra på mig för att piggna till.....det är det där med orken ,ibland finns den där och ibland inte.......nåja ha det bäst o sov så gott.....

Inga kommentarer: