söndag 19 augusti 2012

min dag

....fick oväntat besök ,MYSIGT.=) tack för titten bästa vännen......
dagen har jag än så länge bara tillbringat inom dessa fyra väggar ,känner att nu är det dax att få i sig lite utomhusluft, men först blir det en dusch o byta om. jag har lagat mat : spaghetti o köttfärssås och jag åt faktiskt lite av maten ,det var inte så tokigt tror jag kan det där med att laga mat =).....
efterrätten: glass.
jag intog ryggläge i soffan o somnade ett tag ,nu känner jag mig aningen piggare o RASTLÖS  så ini vassen........
vad jag ska göra denna kväll vet jag inte förrutom ut i friska luften en stund. de andra har kommit hem för att käka ,nu är det slut på lugnet här hemma =(
ju mer man tänker ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.....
.......hej så länge

Inga kommentarer: