måndag 13 augusti 2012

lite mycke...

...for i väg o jobbade mina timmar o kom hem strax efter 11 ...soligto fint väder men innan jag hann ut i solen med bikini på så hade det blivit molnigt.....men fortfarande varmt är det ju......
som om jag inte hade nog mycket att grubbla o oroa mig för så fick jag idag ännu mer veta som oroar mig. VARFÖR kan inte livet vara enkelt o VARFÖR ska allt komma samtidigt?......inte är det konstigt att man tappar lusten att äta o leva normalt. för mycket elände och jag undrar hur mycket man ska orka ,men det sägs ju att alla utmaningar livet för med sig så stärks man som människa efter varje utmaning ,då måste jag ju vara gode stark men det är ju det jag inte är.....
men hej hopp nu kom solen fram kanske bäst att hä sig ut i solen o ladda batterierna.....


när jag var på väg ut en sväng så kom anton o hanna hem för att käka o duscha (glatt överraskad) då dem åkte så for jag ut en sväng. när jag nån timme senare kom hem så ställde jag mig i duschen ,böt om o efter det ställde jag mig vid spisen för att grädda plättar till en hungrig oscar.......
nu blir det slappa lite o vänta på att telefonen ska ringa......hej så länge

Inga kommentarer: