tisdag 28 augusti 2012

känner att...

jag måste skriva några rader mellan diverse sysslor.....
GRÅ och DASSIGT väder ute då kan jag gärna hålla mig inomhus  pyssla , dona o fundera medan musiken ljuder från högtalarna =).....
jag berättade tidigare att höstens nyheter droppar in på jobbet och jag ahr en hel del jobb framför mig. några nya armband har kommit och ju mer jag ser dem ju FINARE ,TRENDIGA  o COOLA tycker jag dem är...=)inom kort kommer dem ut på webshoppen ( www.handplockat.nu ) =).....
känns konstigt ,lite tråkigt att va ledig när jag inte har nåt speciellt att fördriva tiden med. men jag får hitta på nåt så timmarna rusar i väg o det blir kväll.....
trendy and cool med ett lurvigt läderarmband från ziz design

trendigt läderarmband från ziz design
nu ska jag luta mig tillbaka i soffan o slappa en stund innan jag är i gång precis som den duracellkanin jag är....=) hej hopp .....

Inga kommentarer: