fredag 10 augusti 2012

så blev det kväll igen

....jobbat mina timmar 13.30-17.30 gick hem och ställde mig i duschen ,böt om ,lite vila innan vi en stund senare for ut på grillen ,jag var för slö för att fixa middag så det blev enkelt o snabbt grillkäk.
inte är det gott med grillmat o jag ångrar mig oftast efter jag ätit sån skräpmat....UUURKKKK....
nä tacka vet jag en sallad el nåt annat gott o nyttigt. =).......
nåväl åkte hem fortfarande megatrött la jag mig i soffan ,bara för att slöa o fundera vad jag skulle göra denna fredagkväll.....har inte gjort nå mycket vettigt.
vi for i väg ut en sväng och sen hem igen. roger packade o gav sig i väg för att hämta oscar o dem for vidare upp till sovstugan. kvar hemma är jag.
och jag har pratat i telefon med en god vän ,vilket fick mig på bättre humör =)....tack för att DU finns min vän.
har suttit vid datorn en stund ,känner mig fortfarande ganska trött o slö ,orkar nog inte ut på en långprommis som jag hade tänkt. tror jag gör mig klar för att bädda ner mig o läsa min bok.....
kanske man skulle ta sovmorgon i morgon sova nån timme längre men jag vaknar väl som vanligt tidigt som attans......avslutar med att säga sov så gott o dröm söta drömmar

Inga kommentarer: