söndag 12 augusti 2012

shit pommes frites...

.....kom just på att jag börjar tidigt i morgon...hmm.....kan inte sitta uppe o hänga framför datorn o tvn så länge jag vill.....jo det är klart jag kan ,men frågan är om jag vill vara trött el pigg i morgonbitti när jag pallrar mig i väg på jobbet?....helst vill jag ju vara pigg o alert. =)
alarmet är inställt på kl 05.10......vill ha lite tid på mig hemma innan jag springer i väg sådär runt 7 snåret.......
har varit ut en sväng på byn ,inte alldeles tomt var det ändå.....=) .....funderar om jag ska hälla i mig nå mer kaffe el ska jag dricka lite loka istället.....hmm...
nä vet ni vad det blir bara en massa strunt jag skriver ner så det är lika bäst att jag avslutar mitt inlägg med att säga. LÄMNA KOMMENTARER ,de uppskattas att få =).....sov sött..../tingeling

Inga kommentarer: