lördag 11 augusti 2012

ledig lördag

och denna dag har jag gjort lite av varje putsat fönster o bytt gardiner i köket ,ränt omkring på byn bla...en behaglig dag =)......fortfarande ensam hemma ,jag njuter av att kunna göra precis som jag vill  och ingen som tjatar ....
finvädret har övetgått till mulet kan komma nån regnskur med viss otur.vad som sker i kväll ...hmm...ingen aning men det är ju lördag o då hoppas jag att nåt kuligt inträffar. hemma har jag väl inte tänkt sitta hela kvällen är alltför rastlös för det.....=)......kanske rycker ut som barnvakt om det krisar före kl 20 sen vill jag hitta på nåt.......=)....börjar ju inte jobba förrän kl 12 i morgon på handplockat så jag har ju sovmorgon i morgon om jag vill ....=).......dricka lite kaffe o fundera en stund....ha en bra kväll hej så länge.....

Inga kommentarer: