måndag 20 augusti 2012

ny dag

och en ny vecka nummer 34. nu känns det som höst när tempmätarn visar 3 grader varmt ,det är dimmigt ute och  SKOLSTART idag....
det var den sommaren vart har den tagit vägen? sommarvärmen som aldrig kom för att stanna. endast ett fåtal riktigt soliga o varma dagar har vi haft den sista veckan.
arbetsdag idag o jag springer ner på jobbet mellan 7.30-8.00 o jobbar mina timmar.oscar var orolig i går kväll för att försova sig idag trots att han ställt alarmet på väckning. jag får väcka honom så han tar sig i väg i tid första skoldagen.
bäddade ner mig strax efter 22.30 men som vanligt kunde jag inte somna ,det blev att vrida och vända sig länge innan jag till slut somnade så när jag vaknade 05.20 var jag trött o klev inte upp förrän en stund senare 05.40. men nu är jag här med min första kopp kaffe för dagen.
och nu är det dax att få i sig kaffet medan det ännu är varmt.....
det är inte vad som händer som betyder nåt , utan hur du reagerar på det....
hej så länge

Inga kommentarer: