måndag 27 augusti 2012

slö, tvkväll

eftermiddagen o kvällen för den delen oxå har jag tillbringat inomhus pga ösregnet =(.....
har faktiskt inte gjort så mycket denna kväll , mest sett på tv.  en TRÅKKVÄLL med andra ord.
eftersom jag jobbade i går ,  söndag så får jag min lediga dag i morgon eftersom det funkar bäst att ta den då ,de andra dagarna behövs jag på jobbet , har en hel del att göra säkert resten av veckan.
 nya varor har kommit. =)...supernice =)....medan jag jobbade i dag så kom det några kartonger o i en av kartongerna fann jag  SKOR.....VRÅLSNYGGA stövlar o det blev praktiskt taget ett glädje tjut , ett par såna blir mina......=).....
det droppar in höstnyheter praktiskt taget varje vecka =).....och det ger mig mer jobb vid datorn =)....
funderar på att krypa i säng o läsa  några sidor i min bok innan sömnen infinner sig. hoppas det inte dröjer alltför länge. jag har en hemsk värk ....
säger nu sov gott dröm sött





Inga kommentarer: