söndag 19 augusti 2012

jaha...då var det

tillbakalutad i soffan o funderar
rantat klart för i kväll. har varit ut ett par svängar ,en av svängarna jag var ut så sprang jag in på affären o handlade några saker. bla en påse smågodis =(....
hade ju lovat mig själv för några dagar sen att sluta käka godis ,men hur svårt är  det att INTE  stanna upp o plocka lite godis i en påse när man går förbi godislådorna?....dålig karaktär ?....ja ibland så.......
nåväl kom hem nyss efter att ha varit ut en sväng och var hamnar jag då?....jo här vid datorn såklart =)....datorn är en av mina kompisar =) tur jag har den.
i morgon är en ny vecka o en ny dag ,arbetsdag nu är mina lediga dagar förbi för den här gången nu blir det jobb ett par dagar till nästa ledighet.......
gårdagens lotto gav mig en vinst på 4 rätt några kronor blev det iaf. =)....kenot ger inte så mycket vinst men ändå tänker jag att jag kanske en dag  har tur att vinna lite mer än några kronor så därför lämnar jag in mellan jämna mellanrum en rad o håller tummarna =).....nu är det dax att sluta surra .....snart läggdax.
varje gång du plockar bort något negativt från ditt liv, kan du lägga till något positivt....
sov så himla gott o dröm sött .....ting
kvällsfika



Inga kommentarer: