tisdag 21 augusti 2012

ny morgon

och då är jag tillbaka vid datorn ,gomorron dax att starta en ny dag och jag börjar med att dricka en del kaffe o en snus på plats under läppen. vaknade o klev upp 05.55 lite trött men med hjälp av kaffe piggnar jag nog till.
några grader varmare visar mätarn den här morgonen =)skulle uppskatta om det kunde bli fint väder under dagen.jag springer nog ner på jobbet runt 07.30  kan jag tänka mig ,det är liksom skönt att sen få komma hem mitt på dan och ha hela eftermiddagen ledig kan jag tycka.
oscar ville ha väckning kl 07.15 ,tänk så bra att skolan börjat för att få ordning på vardagsrutinerna. en glad mamma står för väckning av ett stycke tonåring =)......
när du är fullkomligt tillfreds med dig själv kan inget få dig ur balans....
ha en finfin dag ...hej så länge

Inga kommentarer: