tisdag 21 augusti 2012

tv kväll

det blev ingen prommis i kväll trots att det inte regnat så har jag inte tagit en prommis. grått o tråkväder gjorde att jag valde att ta en slapparkväll.
efter middagen vilade jag sen blev det en sväng ut på affären för att det behövdes lite påfyllning i kylen o skafferiet. jag köpte mig själv två gröna  krukväxter =). efter att ha följt med ut o handlat så fick jag skjuts o bärhjälp hem. efter det så åkte de andra upp till garaget en stund kvar hemma blev jag ,lugnt o behagligt ,jag diskade undan o plockade lite innan jag placerade mig här i soffan för att se tv.
det mesta av kvällen har jag slappat i soffan ,nångång ska man ju göra det oxå. =)....har även i kväll sett veckans andra avsnitt av dallas ,riktigt bra är det ,händer alltid en hel del i den serien ,mycket intriger.....
nu knaprar jag på en skorpa o snart har jag tänkt krypa ner under täcket , läsa en stund o hoppas på att kunna somna i rimlig tid.....
kvällen keno gav mig en vinst på 20 kr.....helt omöjligt att vinna nån större vinst på det spelet.
tror det är dax att sluta surra. sov sött /ting 

Inga kommentarer: