söndag 26 augusti 2012

eftermiddag

och jag är tillbaka här vid datorn. jag har precis betalat en auktion som jag vunnit på tradera. =).....en victoria secret body mist coconut passion. =)...... min morgon o förmiddag var helt otroligt skön o avkopplande ,inget att klaga på , fler såna morgnar o förmiddagar vill jag gärna ha.
kan inte sluta TÄNKA OCH LÄNGTA.....=)
när klockan passerat 11.30 så gick jag i väg på jobbet för att öppna butiken kl 12. när klockan slog 15 så stängde jag och tog en sväng förbi affären innan jag gick hem o ställde mig vid spisen. pust pust ....jag är så ooootroligt LESS att det alltid är JAG som måste stå vid spisen......jag ska strejka sluta passa upp alla  o ingen har ännu kommit hem för att käka.
tvättmaskinen tvättar ,ska snart hänga tvätten o efter det så tar jag mig en dusch ,byter om o ut o promenera för att samla mina tankar........
vad jag ska göra i kväll har jag ingen aning om men nog ska jag väl kunna hitta på nåt kan jag tro.....vore kul om telefonen kunde ringa känner för att surra med en god vän. =).......
dagens middag alt 1 : makaronilåda ,alt 2 : plättar med hjortronsylt.
eftersom jag köpte hjortronsylt i går så kunde jag inte sluta tänka på plättar o hjortronsylt ,hujja vad det var gott =).........
lämna kommentarer ,det skulle göra mig glad....=)....hej så länge

Inga kommentarer: