lördag 18 augusti 2012

å jag trodde

å jag trodde o hoppades på sol hela dagen ,men ack så besviken jag fick bli när det mulnade igen o det började mullra o kort efter kom  regnet ,det bara öser ner o har åskat länge nu.
jag var tvungen att stänga av internet o datorerna ,men nu så har jag startat igång dem igen......
på förmiddagen så gick jag ut en sväng på byn o lämnade in kvällens lotto ,då var det varmt o skönt ute efter det for jag ut o cyklade med roger. han hade bestämt sig för att cykla förbi o se en kompis montera in en dörr. där blev vi ett tag drack kaffe åt en macka o surrade.
när vi kom hem så bestämde dem att åka in till piteå för att se skoter på vattnet ,anton hade plats i bilen så roger o oscar åkte med han för att hämta bilen som stått parkerad i arnemark sen igår.
kvar hemma blev jag o jag har haft en lugn o skön eftermiddag ,pysslat hemma o donat ,så mycket annat finns inte att göra när regnet öser ner utomhus.
dem for strax före 14 o var hemma igen strax efter 17.
så småningom blir det att fara ut på affären handla lite sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. roger o oscar åker upp till sovstugan o stannar där till i morgon.
det är synd att man inte kan byta problem med varandra ....de flesta vet ju hur man löser andras problem....
ha en bra kväll.....

Inga kommentarer: