tisdag 14 augusti 2012

jobb telefonsurr o frissan

gick i väg på jobbet vid 08.30 började jobba vid datorn ,har jobbat framför datorn det mesta av min arbetsdag =) och i morgon fortsätter jag med det. idag  har jag pratat mycket i telefon. har pratat länge med en god vän vilket jag tycker alltid är superduper trevligt ,vi har alltid så mycket att prata om =)....
efter jobbet gick jag hem vid 12.40 för att byta om o sätta mig ute i solen ,gick ut här på gården o satt en stund på bänken läste lite i min bok ,sen gick jag tillbaka upp i lägenheten känns bäst ändå att sitta ute på balkongen o sola.
fick ett kort samtal o en kompis tittade förbi några minuter sen var det dax för mig att springa ner till frissan =)....kl 14.30 satt jag då i stolen hos frissan det blev färg o klippning denna gång ,två timmar senare var jag klar 100% nöjd (som vanligt) är jag varje gång jag går därifrån.
kom hem o tog en dusch o böt om. jag hade tänkt ta en långprommis men varit så megaslö hela kvällen ,bara tillbringat kvällen hemma legat o slöat ,lyssnat på musik o pratat i telefon ,ett maratonsamtal  med en god vän =)......tröttnar aldrig att prata med dig ,tack för att du finns.....=) (om vänner vore blommor skulle jag plocka dig....)
efter besöket hos frissan mörkt ...

...och fint med kopparfärgade slingor
oscar har varit o badat i kväll ,roger har varit ut några svängar medan jag varit hemma som sagt o slöat. om jag skulle bädda ner mig skulle jag nog somna innan huvudet hade landat på kudden. är så trött men blir uppe en stund till kanske hä mig ut o få lite luft nu har det blivit svalare. men det har varit en kalasvarm o härlig dag. tänka sig dagen blev bättre än jag tänkt mig =).......ha en fin kväll....

Inga kommentarer: