torsdag 9 augusti 2012

så var det...

...torsdagmorgon o jag är vaken o uppstigen vilket inte alls är förvånande jag är ju ALLTID uppe tidigt som attan. alarmet hade jag ställt på 06.15 för jag behöver kliva upp för att ligga för länge i sängen gör att jag får mer värk.
blev ingen prommis i går kväll fast jag funderade länge på det. jag hittade en ny bok som jag började läsa o då blev det ingen prommis. DÅLIGT av mig för nog är det bättre att jag rör mig istället för att glo i en bok.......men men ......
hyssfat bra väder idag ,men inte så varmt inte ännu iaf.....INGET REGN.....bra =).....
jobb i dag 13.30-17.30......och vad mer ska jag göra....min kalender idag ser ganska tom ut ,så jag tar dagen som den kommer o ser vad som händer......=).......nu dricka mitt morgonkaffe innan det kallnat för mycket hej hej....

Inga kommentarer: