tisdag 21 augusti 2012

denna dag lite av varje

gick från jobbet strax efter 11 och direkt hem ,skönt att vila då jag kört på för fullt mina timmar på jobbet o gjort lite allt möjligt. den ena dagen är sällan den andra lik ,vilket är ganska kul.
en regnig dag o jag har bara tillbringat resten av dagen inomhus pratat lääänge i telefon med en god vän =) , pysslat ,donat ,städat o nu har jag oxå lagat middag o fått i mig lite käk : stuvade makaroner ,köttbullar o sås. gott....
anton ,hanna o oscar är hemma o har käkat. jag har diskat o plockat men nu känner jag för en stunds vila i soffan. vad som händer ikväll vet jag inte riktigt nåt vill jag ju hitta på. promenera känns inte så kul i regnet å vad jag önskar att det kunde sluta regna nu.
nu blir det slappa o fundera ....hej hej

Inga kommentarer: