måndag 20 augusti 2012

långprommis o nya dofter

efter att varit lite slö på eftermiddagen så beslöt jag mig för att ta en prommis i finvädret som kvällen bjudit på. det blev en lång prommis ,skönt att röra på sig o samtidigt få fundera o samla tankarna medan musiken från lugna favoriter spelar i hörlurarna som jag hade i öronen.
när jag kom hem igen så blev det lite vila ,hängt här i soffan o sett tv.
jag fick trevligt kaffe o surr främmande ikväll =)....alltid lika kul att se dig min vän =).....
dallas har jag sett första avsnittet av i kväll på tv4 ,minnen från förr då jag var några år o såg  dallas det var så populärt då o säkert blir det populärt nu oxå flera år senare.....=)
jag har beställt en ny parfym ,har länge velat ha nån ny doft o nu har jag hittat parfymen som jag tror är jag. jag hade budat på en auktion på tradera en body mist o den auktionen vann jag =) , helt plötsligt bara så där har jag två nya dofter ,hujja vad jag kommer att lukta gott =)......när jag får hem mina parfymer så berättar jag mer om dem.
jag har pratat en hel del i telefon denna kväll ,kul......=) alltså den här kvällen har innehållit lite av varje ........nu håller klockan på att vara dax att bädda ner mig o försöka sova. men först måste jag kolla om jag vunnit nå på keno i kväll.....sov så gott /ting
min prommis idag ,lite blåsigt ute då....

långprommis ikväll i finvädret varmt o behagligt ute

Inga kommentarer: