onsdag 1 augusti 2012

jobb , garage o städ

efter en skön morgon så var det så dax att bege sig på jobbet. en stund tidigare var jag på plats och ojjjj vad jag har sålt i dag ,helt ooootroligt ,KUL.......gissa hur knäckt jag var när jag kom hem i kväll efter stängning?....tog en dusch o sen assisterade jag roger vid spisen och matlagning. makaroner o korv ,enkelt men GOTT. efter middagen intog jag ryggläge i soffan ,tittade på tv sen la jag igen mina två blå o slumrade några minuter. blev väckt av telefon och jag studsade upp. fixade kaffe o fika o for ut till kompisens garage. dem skruvade o jag surrade med folket som var där.
anton o hanna kom oxå förbi och dem var hem till lägenheten , tyvärr hade dem inte tid att vänta till jag kom hem jag mötte dem här nere på parkeringen ...puh...jag hann iaf krama om dem innan dem for. undrar när dem kommer förbi nästa gång.
relativt pigg när vi kom hem var jag så jag började med att diska undan o roger fick ta en svängom med dammsugarn så att jag kunde skura av golven och har städat på toa....huvva så duktig jag har varit. nu är jag då helt slut och min kropp den värker så mycket......
det blir att slappa o ta det lugnt och sen läsa o sova.....sov sött

Inga kommentarer: