fredag 17 augusti 2012

fredagmorgon o bröllop

och här är jag vaken klev upp klockan 06.00. idag är jag ledig likaså hela helgen , alltså tre lediga dagar framför mig. =).....och det blir toppenfint väder hela helgen ,vilken lycka =)....
jag laddar inför dagens händelser ,bröllop mellan min lillasyster o hennes sambo. dem vigs i piteå stadskyrka klockan 15 o vi är där med många många andra. sen blir det bröllops fest i arnemark med mat o dryck. runt 60 personer kommer ,hujja mycket folk och känner bara några få som kommer att vara där.....
nåja nu ska jag ta det lugnt o dricka mitt morgonkaffe o om några timmar blir det att fixa till sig duscha , tvätta o fixa håret ,sminkning m.m.
roger o oscar sover här är det endast tvn som surrar ,lugnt o tyst
kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga.....
.......hej så länge

Inga kommentarer: