lördag 4 augusti 2012

gomorron lördag

och jag är uppstigen.vaknade tidigt som attan som vanligt 05.30 då tyckte jag att jag kan ju inte kliva upp den tiden en lördagmorgon då jag var på galej o kom hem strax efter 23 i går , så jag lyckades somna om o klev upp 08.45.
en kul kväll träffa klasskompisarna var kul och det blev mycket surr o alla hade med ett glatt humör.
strax före 23 kom min bästaste vän och hämtade mig , du är guld värld.
jag fick en ide' att åka tillbaka på festen ,men slutade ut det och gick o la mig istället  och somnade så fort huvudet hamnade på kudden. jag mår hyffsat bra idag.
 tack för kommentarerna tänker på dig min vän och jag finns här för dig ,prata med mig och jag gör allt jag kan för dig.  DU är värdefull ,DU  har ett hjärta av guld. kram på dig.
ett citat av nalle puh : ju mer man tänker ,ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
en solig dag ser det ut att kunna bli =).....nu ska jag dricka mitt morgonkaffe ....hej så länge

Inga kommentarer: