onsdag 22 augusti 2012

lugn morgon

gick i väg lite senare på jobbet i morse ,hade en lugn avkopplande mysstund (helt perfekt) och precis innan jag for i väg på jobbet så tog jag en het dusch.
vid 09.00 var jag på jobbet ,drack kaffe o lite surr innan jag var i gång med webshoppen där jag har tillbringat mina timmar den här arbetsdagen med undantag för  lite spring och lite kaffedrickande med tillhörande surr....=)
runt 13 tiden gick jag så hem hann inte mer än in genom dörren så ringde telefon o jag har suttit o pratat en stund med min lillasyster =). nu väntar jag bara att klockan ska ticka på och jag springer i väg på massage ska vara där 14.20, kan jag behöva  verkligen.
oscar har kommit hem från skolan o nu har han farit i väg ut.
vilken osis jag har, det har börjat regna ....=(.....men inget att göra åt det är bara hä sig ut iaf.
sen när jag kommer tillbaka hem igen så har jag diverse sysslor att göra.
 en perfekt dag med en kanonbra start på dagen. fler såna morgnar önskas =)...hej så länge

Inga kommentarer: