torsdag 23 augusti 2012

några timmar

..var på jobbet 07.05 satte mig vid datorn o började jobba. de behöver mig i butiken handplockat en stund i eftermiddag så jag gick hem vid 10 för att återkomma 13.30 o jobba i ca en timme då. medan jag är hemma några timmar så förbereder jag dagens middag ,steker kotletter o har precis plockat ut en mjuk pepparkaka från ugnen. det finns alltid nåt att göra om man vill o har ork.
de där med ork har jag inte så mycket av men jag försöker göra lite nytta mellan varven. kroppen värker hela tiden.........=(...borde vila o det ska jag snart göra då kotletterna är klar. sen när jag kommer hem i eftermiddag ska jag bara koka potatisen så är middagen klar.
grått o trist väder ute få se vad jag hittar på sen i kväll. blir det en slapparkväll el nåt annat som är roligt?...ja det får jag se sen ,ska fundera medan jag vilar......
ha en bra dag......

Inga kommentarer: