söndag 12 augusti 2012

jobb , sol ,prommis o annat

efter jobbet så for jag hem böt om till bikini o placerade mig i solen ,HÄRLIGT VARMT O SKÖNT .....då jag suttit ett tag ute i solen fick jag samtal av en god vän och vi pratade en stund ,skönt att höra av dig.=)......
roger hade farit i väg med oscar o en kompis till lillstrand för att bada så jag hade en stund för mig själv , efter ett tag  jag ringde o så kom roger o hämtade mig så jag var oxå  dit en sväng.
när  jag kom dit hade dem nästan badat klart ,det blev inget bad för min del. jag hann sitta ner en stund innan dem ville åka.
nåja hem igen men innan det så for jag förbi affären. det hade blivit svalare ute ,jag tog en dusch ,käkade lite ,vilade och sen tog jag en långprommis. kom hem för ett tag sen ,skönt ute i kväll funderar om jag ska ta en till prommis.....
nu har roger farit o hämtat oscar o jag hänger vid datorn däremellan ser jag en film som visas på viasat action ,inte ofta jag ser på den kanalen.....


vad jag gör resten av kvällen vet jag inte ......men sova har jag inte tänkt göra än på några timmar .......hej så länge....

Inga kommentarer: