fredag 24 augusti 2012

fredagkvällen

ja så har oxå den här kvällen gått. jag har varit ut en sväng ,sen har jag varit hemma mest  slöat o sett tv ,anton o hanna har varit hemma.
 nu väntar jag bara att oscar ska komma hem o sen far roger o oscar upp till sovstugan och då bäddar jag ner mig o läser min bok.
i morgon blir det att dra till boden ,där är det skördefest (marknad) och då ska jag passa på att  umgås med anton o hanna ett par timmar.
idag fick jag ett paket ,parfymen som jag beställde tidigare i veckan har kommit =).....escada" taj sunset" ,som jag längtat efter den. =).
 tala om att jag har en modern telefon ,har laddat hem appen skype o det funkar klockrent =) och man pratar  gratis via skype både via datorn o telefon =) kan prata billigt med alla som har en modern telefon o har laddat hem skype.... nu blir det slappa lite till o se tv....
sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: