onsdag 15 augusti 2012

mitt i veckan ,mitt i månaden

det är onsdag mitt i veckan o jag är vaken o uppstigen. klev upp 05.50. har sovit bra när jag väl somnade låg o vred o vände mig ganska länge. har en j- vulsk värk i mina axlar o armar denna morgon........bara bit i hop o kämpa......
har redan hunnit dricka hunnit dricka första kopp kaffe för dagen. springer ner på jobbet runt 08.00 o jobbar mina timmar. dagens schema : jobb o efter det hoppar jag o oscar på bussen o drar till stan (luleå)) för att handla kläder o skor till han. han växer så det knakar , han har snart växt om mig lillbarnet. =).....tanken är att vi åker hem med roger då vi handlat färdigt o han jobbat klart......
tror det inte tar alltför lång tid att hitta kläder o skor till oscar han vet vad han vill ha o han gillar att shoppa det underlättar massor =).....lilla mors "shopparkompis" ....
nåja idag blir en kanonfin dag vädermässigt ,lovely =).....
låt inte andras beteende förstöra din inre frid......
nu ska jag sluta surra .....hej så länge.....

Inga kommentarer: