lördag 4 augusti 2012

mitt på dan

.....har slappat här i soffan medan tvättmaskinen tvättat. jag har precis duschat o tvättat håret ,känner mig faktiskt ganska pigg denna dag. kokat en kopp kaffe och när jag druckit det så ska jag hänga tvätt. de andra håller på att vakna , helt otroligt att man kan sova så länge.
lördag det innebär inlämning av lotto o keno, hoppas då på att få vinna storkovan =) det skulle vara helt perfekt =)
 ikväll ska jag vara hos 3 småpojkar en timme el nåt iväntan på barnvakten som ska sitta där resten av kvällen o natten då föräldrarna ska i väg på luleåkalaset o se bonnie tyler.
tycker själv det är skönt att bara vara hemikring o bara göra sånt som faller en på. jag är ingen partyprinsessa.
mina tankar idag finns hos dig min vän ,hoppas allt löser sig till det bästa. jag finns här det vet du och jag väntar på ett samtal från dig.
nu ska kaffet drickas innan det blivit för kallt ....hej hej

Inga kommentarer: