måndag 13 augusti 2012

okej..

nu kör vi.....måndagmorgon ny vecka ny dag  och här är jag lite tidigare på morgon än vanligt , ungefär.......alarmet startade 05.10 var alldeles för trött för att studsa upp ur sängen , blundade en stund o klev upp 05.25....gääääsp....
höll aldrig på att kunna somna i natt låg och vred , vände o grubblade  hur länge som helst. en hemsk värk har jag speciellt i nacken....gaaah jag blir tokig vill inte ha sån här värk........
känner mig konstigt tom ,vet inte riktigt vad det är ,mår inget vidare bra ,är oftast rastlös och inget känns kul , jag bara är just nu o ovanpå det denna värk........  jobbigt......=(
har tänkt springa ner på jobbet runt 7 tiden o jobba mina timmar , väderprognosen har lovat bra väder idag o då hinner jag sola efter jobbet  om jag känner för det.
här är det nu lugnt o relativt tyst , bara tvn som surrar , oscar sover.jag dricker mitt morgonkaffe ....
en kvinna vet om att man är förälskad i henne långt innan man själv anar det.....(absolut rätt) , vi kvinnor är från venus ,männen är från mars.=)
dagens stunder är morgondagens minnen.......hej hej....

Inga kommentarer: